Скъпи читатели,
В бр. 5/22 затваряме цикъла сборни интервюта, който започнахме в началото на годината (бр. 2/22), с разговори с представителите на „тежката артилерия“ в бранша – доставчиците на машини и оборудване за полиграфията.
С фокус върху машините и оборудването, но през призмата на консумативите за печат, от страниците на списанието поглеждаме към наличните на българския пазар чрез фирма „Булграфика“ безпроцесни пластини EcoDOP.
Не пропускаме да погледнем и към тазгодишните конференция и награди на сп. полиграфия, емоцията от които може би ще доловите в акцентите от представените от екипите на „Щерев“ и „Коника Минолта Бизнес Солюшънс България“ теми и в разговорите ни с носителите на две от отличията на полиграфия – г-жа Елена Дречева и г-н Петър Кънев.
Статията на гл. ас. Деница Младенова е на тема: „Културно-историческото наследство и медийната му интерпретация в интернет среда“.
Тема на статията на проф. Христо Кафтанджиев са „Музеите и техните маркетингови комуникации“.
Разработеният от CHROTEX иновативен софтуер, който представяме в раздела ProPACK, е в полза на фирмите от опаковъчния бранш.
Статията на доц. Силвина Илиева и докт. Велислава Антонова е на тема „Цветът и вкусът в опаковките на храни през погледа на графичните дизайнери“.
За настроение и защото след броени дни ще отбележим най-светлия християнски празник – Рождество Христово, сме подбрали за вас част от отличените проекти в конкурса Pentawards 2022.
Брой 5/22 на сп. полиграфия с раздел ProPACK ще бъде при вас второто десетдневие на декември.