Съвместно с немския производител на храни Töpfer дизайнерите от креативната агенция No Comments от Санкт Петербург са разработили проект за нова марка продукти – Grune Zeit (Зелено време). Под това име марката ще представи разнообразни и любими лакомства: фъстъци, шамфъстък, бадеми, лешници, орехи, кашу, сини сливи, захаросани плодове, сушени кайсии, стафиди, фурми, червени боровинки, боровинки, натрошени ядки, микс ядки и микс плодове. Основната идея на създателите е разработената поредица не само да вдъхне доверие, но и да спечели лоялни към марката потребители. Що се отнася да изображенията на животни върху опаковките, дизайнерите са заложили на символизма и на яркия контрастен фон като основни прийоми за създаването на положително настроение и интерес към продуктите. Очаква се Grune Zeit серията да стартира през февруари 2012 г.
Дизайнерската агенция No Comments с интересни решения за опаковки на ядки
Още статии от същата категория
-
Автор: ProPack Magazine
0 Наградите ProCarton 2017 -
Автор: Екатерина Николова
0 Музикалните опаковки - втора част -
Автор: проф. дфн Христо Кафтанджиев
0 Еротизираният дизайн -
Автор: проф. дфн Христо Кафтанджиев
0 Еротизираният дизайн -
Автор: ProPack Magazine
0 Добрата опаковка -
Автор: ProPack Magazine
0 Опаковки и продажби