Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

За опаковките и хората



„Имате добър продукт. За него е нужна красива опаков­ка, грабваща окото, примамваща към покупка. Опаков­ката продава стоката.“ Това може да чуете от Петър Савчов, казано с типичната му лъчезарна усмивка. Той е представител на фирми от Европа и Азия, изработ­ващи фантазия от стъкло, пластмаса и фолио. Вече дванадесет години господин Савчов управлява своята фирма „Про Пак“ ЕООД в Пловдив, града на седемте те­пета. Тя е мостът между международни компании, произвеждащи най-различни опаковки за нуждите на фарма­цията, козметиката, хранително-вкусовата промишле­ност и българските производители. „Про Пак“ предла­га стъклени, алуминиеви и пластмасови опаковки, как­то и опаковки от фолио. За хранително-вкусовата про­мишленост в асортимента на компанията има опаков­ки от специален картон, който издържа на 30-минут­но третиране при температура 204 ° С. За химическа­та индустрия има богат избор от пластмасови кутии, отговарящи на клас 100, форми за бактериологическо приложение, туби за тестове, издръжливи на темпера­тура и химикали с доказана непропускливост.

„Фирмите, които представям, могат да задоволят и най-ексцентричните идеи на клиентите ми по от­ношение на форма, цвят и визия на опаковката — при това с висок професионализъм, на световно ниво. Таки­ва са например флаконите за парфюми на Габриела Са­батини, Наоми Кемпбъл, Стефка Костадинова.

Години наред българският производител не можеше да си позволи закупуването на качествени опаковки за добрата си продукция. Тъжен е и фактът, че нашият клиент рядко си поръчва количество над 50 000 опаков­ки, защото пазарът ни за момента е ограничен. Като оптимист и родолюбец съм убеден, че не е далеч мо­ментът, в който качеството на българските стоки ще скочи осезаемо. Вече виждам сигналите за това“, продължава разказа си Петър Савчов.

„Наши клиенти в страната са: Софарма, Аctavis, Чайка фарма, Рубелла, Арома, Ален мак, Рефан“, допъл­ва той.

Фирмите, които г-н Савчов представя, не са све­товни гиганти, не предлагат акции на фондовата бор­са. Те залагат на качеството и традициите — напри­мер, Heinz Glas е създадена през 1622 г. Компанията е производител на висококачествени флакони и други специални форми от стъкло. Производството на Heinz Glas е над 80% за козметиката и парфюмерията и около 20% — за фармацията и индустриалната химия.

„За авторитета на тези фирми — Thüringer Pharma­glas, Pregis Kobusch Sengewald и др., говорят имената на световноизвестните ни клиенти: AVON, Oriflame, Loreal, Lancôme, Chanel, Gucci, Procter&Gamble, Henkel, Nivea, Tesco и много други“, изтъква Петър Савчов.

„Купувайки опаковки, клиентите често ме питаха за пълначни, затварящи и други машини. Замислих се по този въпрос и реших да затворим цикъла. Сега пред­ставям и фирми, произвеждащи такива машини. И не само това — реших да си „създам сериозна конкуренция“ и в момента предлагам и машини за производство на самите опаковки. Но това е хубаво. Мечтая български­ят пазар да догони и задмине световните стандарти“, не спира да се усмихва Петър Савчов.

Предлаганите от „Про Пак“ машини са за различни браншове и отговарят на всички специфични изисква­ния за производство. Партньори на фирмата са Nissei ASB (японски машини за производство на РЕТ префор­ми и опаковки), Dott.Bonapace&C.srl (капсулпълначни и блистер машини, таблет преси, пълначни и затварящи автомати за фармацевтичната промишленост), Imaco (пълначни и етикетиращи машини), Plümat (специални решения за фармацевтичната индустрия), Rota (предлага комплексни решения за първични опаковки на па­рантерални продукти в ампули и/или флакони, както и пълначни и затварящи машини за предварителни сте­рилизирани спринцовки).

 
08.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Дизайн на опаковката

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар