Млякото е първата храна, която вкусваме и която винаги присъства в ежедневието ни. Опаковките с мляко са навсякъде – в хладилника, на кухненската маса рано сутрин, на улицата, стърчащи от кофите за боклук... Пред нас е все ТО – млякото.
Дотолкова сме свикнали с него, че има опасност да престанем да го забелязваме. Някои съвременни дизайнери успяват да се справят с това предизвикателство и да превърнат опаковката от мляко в почти култов предмет.
През годините млечната опаковка претърпява впечатляващо развитие — от анонимните буркани и бутилки в близката млекарница, през брандираните пликчета с илюстрация на крава, така до днес, когато дизайнерите разработват нови и оригинални посоки за представяне на този вездесъщ продукт.
Днес млякото се презентира в нов „outfit“. Дизайнерите се стремят да внесат свеж полъх на рафтовете чрез ярки цветове, силно стилизирани форми, разнообразни орнаменти и дори симпатични създания, напомнящи ни на анимационни герои. Символиката вече е много по-богата и не се свежда само до просто изобразяване на крава.
Млякото ни напомня за щастливото детство, но също така е и синоним на сила и енергия. То е магическа напитка, която ни връща в миналото — в свят на игра, жизненост и невинност. Вдъхновени от топлия, сладък свят на млякото, младите дизайнери от Duoido създават... фланелки, опаковани в кутии, разбира се, от мляко. Мотото им е „Аз обичам мляко“.