Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Private Labels



Увеличаването на private labels (собствените етикети) в света е все по-бързо поради нарастващата конкуренция между супремаркетите. Много са добрите примери за дизайн на собствени марки като Shapers на Boots, Be Good to Yourself на Sainsbury’s, Nordstrom, Marks & Spencer, AH Excellent на Albert Heijn.

В последните редизайн проекти на веригата магазини Boots се набляга на здравословните серии продукти, каквато е Shapers, следвайки новите тенденции на пазара. Дизайнът набля­га на здравословните съставки, пове­че отколкото на диетичната стой­ност на продуктите, искайки да изгради в консуматора нагласа, че е по-важно да се храниш здравословно, а не нискокалорично. Стремежът на създа­телите на опаковките е той да бъде честен и ясен към консуматора. Другата им цел е посланието на опаков­ката да е насочено и към жени, и към мъже, така че посланията, които пре­дава, да бъдат харесани независимо от пола на потребителя.

Агенцията Parker Williams разработва редизайн на серията Blue Parrot cafe на Sainsbury’s, която включва детски продукти. Интересен е подходът да се използва снимка, а не картинка тип „cartoons“, която предизвиква асоциа­ция за нещо неистинско, съдържащо изкуствени добавки.

Опаковките на Marks&Spencer са едни от най-силните графично такива в категорията „private label“.Стреме­жът винаги е към изчистеност, яс­нота и перфектно структуриране на портфолиото.

 
05.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Дизайн на опаковката

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар