Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Наградите ProCarton 2017



20-то издание на най-престижните награди за картонени опаковки в Европа отбеляза поредния успешен етап в своята история и затвърди една трайна тенденция в индустрията – картонът е сред най-предпочитаните материали за производство на опаковки за продукти от всички сфери на промишлеността. Причините са това едва ли имат нужда от коментар. Достатъчно е да припомним безспорните му качества (устойчивост, функционалност, разградимост, възможност за обработка и т.н.) и неговата уникална способност да представя премиум марките по изключително атрактивен и неповторим начин.

Ярък пример за това са и наградените проекти в десетте категории на миналогодишния конкурс ProCarton:

 
  • Опаковка на годината;
  • С грижа за планетата;
  • Най-иновативна опаковка;
  • Красота и козметика;
  • Храни и напитки;
  • Сладкарски и захарни изделия;
  • Фармацевтични продукти и продукти за здравето;
  • Напитки;
  • Нехранителни продукти;
  • Високооборотни стоки.

Категория: Картон на годината
Официално наименование: Geometrie Cividât
Производител на опаковката: Lucaprint
Собственик на марката: Domenis 1898 SRL
Структурен дизайн: Ufficio Tecnico Lucaprint
Графичен дизайн: Giulia Toscanelli
Производител на картона: Billerud Korsnäs

Журито за проекта: семпла и визуално привлекателна опаковка, която разгръща своя потенциал в момента на отварянето ѝ. Геометрията на проекта и цялостното представяне на бутилката в опаковката са обмислени до най-малкия детайл – елементите на дизайна работят заедно, затова и поставянето ѝ на дисплея неминуемо ще провокира интереса на потребителите.

Категория: С грижа за планетата
Официално наименование: HAL Allergy Venomenhal, carton + interior
Производител на опаковката: Intergrafipak
Собственик на бранда: HAL Allergy Group
Структурен и графичен дизайн: Intergrafipak
Производител на картона: Iggesund

Журито за проекта: минималистичният и интелигентен дизайн на опаковката има две основни предимства – елиминира необходимостта от транспортна опаковка и улеснява потребителите при обратното подреждане на флаконите в кутията. Другото основно предимство на опаковката е в перфектно защитеното ѝ съдържание.

Категория: Най-иновативна опаковка
Официално название: Cupholder
Производител на опаковката: Siemer Verpackung
Собственик на бранда: HDI
Структурен дизайн: Siemer Verpackung
Графичен дизайн: Marion Münch
Производител на картона: WestRock

Журито за проекта: функционално решение за всякакви случаи в комбинация с уникална рекламна площ. Поставката за чаша е проектирана по начин, позволяващ закрепването ѝ върху парапет или друга конструкция без опасност от изливане на съдържанието. Същата може да бъде ползвана многократно и на практика създава неограничени възможности за промотиране (чрез печат) на различни събития, продукти и пр.

Категория: Красота и козметика
Официално название: Beauty Box
Производител на опаковката: rlc | packaging group
Собственик на бранда: FEMIA Cosmetic Vertriebsgesellschaft mbH
Структурен дизайн: rlc | packaging group
Графичен дизайн: FEMIA Cosmetic Vertriebs-gesellschaft mbH
Производител на картона: Iggesund

Журито за проекта: устойчиво позиционираните продукти са едновременно защитени и изложени на показ, което прави продукта достатъчно атрактивен в точката на продажба. Комбинацията от фолио и нежнорозовия цвят на кутията придава особена елегантност и усещане за грижа и мекота, което е и основната идея на козметичния продукт. В допълнение конструкцията е изработена по начин, предпазващ ампулите от счупване.

Категория: Храни и напитки
Официално название: JDE Z1 packaging
Производител на опаковката: STI Group
Собственик на марката: JDE- Jacobs Douwe Egberts
Структурен дизайн: STI Group
Графичен дизайн: Design Bridge Group
Производител на картона: Metsä Board

Журито за проекта: комбинацията от черно, златно и релеф на опаковките на капсули кафе L'Or създава усещане за продукт с изключително качество. В допълнение контрастните UV-лакирани цветни ленти от четирите страни на опаковките ориентират потребителите за вкуса и интензивността на продукта.

Следва продължение...

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар