Дизайнерски екип на компанията е разработил набор от екохартия и почистващи препарати, предназначе ни за веригата Fresh & Easy на Tesco, САЩ. Гамата се състои от продукти за ежедневието — от хартиени кърпи, предназначени за лична хигиена и за почистване на различни повърхности, до домакински препарати за миене на чинии, перилни препарати и почистващи спрейове. Продуктите притежават сертификат, че са изработени от 100% рециклирана хартия и опаковката им е не само уникална, но и биоразградима (за срок от 12 до 18 месеца). Серията почистващи препарати е разработена изцяло на растителна основа и не съдържа фосфати, оцветители и парфюми. Продуктите са рН неутрални, биоразградими и ароматизирани с етерични масла. Успокояващият зелен цвят на серията има за цел да утвърди ефективността на продуктите и да убеди клиентите в безопасността им по отношение на околната среда. Нещо повече — за различните продукти е предвиден различен цветен код съобразно вида и аромата на всеки отделен продукт. Създателите на Green things се надяват, че посланието, отправено към потребителите посредством външния вид на опаковката, ще бъде достатъчно силна провокация за купуването на екопродуктите.
Серията Green things на международната дизайнерско-консултантска компания P&W
Още статии от същата категория
-
Автор: гл. ас. д-р Иванка Добрева-Драгостинова
0 Опаковката – средство за ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Рекорден брой доброволци, ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Нуждаем се от екологични и ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Системите за сортиране и ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Общ стандарт за всички -
Автор: ProPack Magazine
0 Топ 50 на зелените марки