Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Опаковката – израз на марката



В края на март ще приключи стартиралата в Ню Йорк рекламна кампания на марката Viva Chile. Идеята на организаторите е с налагането на пазара на опаковки с нейното име да направят реверанс към многобройната чилийска общност и да подобрят имиджа и в мегаполиса

Създадена съвместно с чилийския център по опаковане (CENEM) и едно от подразделенията на търговската комисия на Чили (ProChile), марката Viva Chile цели отварянето на стра­ната към САЩ. Продуктите, носещи името на марката, са традиционни за чилийската култура (зехтин, пло­дове, вина, парфюми, консерви и др.), но в логото на опаковката са вклю­чени и интересни факти за история­та на страната, природата и произ­хода на конкретния продукт. Целта на кампанията Viva Chile е опаковка­та да се използва като мощно сред­ство за комуникация и изграждане на силна, конкурентоспособна идентич­ност на марката чилийски продукти, както и налагането им на пазара. „Най-добрият начин да се установят отношения между нашата нация и американските потребители е чрез продуктите ни за износ“ — казва ге­нералният мениджър на CENEM Мари­ана Сото.

Мястото на рекламната кампа­ния не е избрано случайно. Космополитният мегаполис е отворен за но­вости и предизвикателства и по ду­мите на търговския комисар на Чили Алехандро Серда е най-удачното мяс­то за показване на „доброто качест­во, технологии и иновативни проду­кти на чилийската опаковъчна про­мишленост“.

Кампанията Viva Chile включва по­редица от дейности, свързани с насърчаване покупките на продукти на марката чрез организирани рекламни щандове, стикери и дисплеи.

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар