В края на март ще приключи стартиралата в Ню Йорк рекламна кампания на марката Viva Chile. Идеята на организаторите е с налагането на пазара на опаковки с нейното име да направят реверанс към многобройната чилийска общност и да подобрят имиджа и в мегаполиса
Създадена съвместно с чилийския център по опаковане (CENEM) и едно от подразделенията на търговската комисия на Чили (ProChile), марката Viva Chile цели отварянето на страната към САЩ. Продуктите, носещи името на марката, са традиционни за чилийската култура (зехтин, плодове, вина, парфюми, консерви и др.), но в логото на опаковката са включени и интересни факти за историята на страната, природата и произхода на конкретния продукт. Целта на кампанията Viva Chile е опаковката да се използва като мощно средство за комуникация и изграждане на силна, конкурентоспособна идентичност на марката чилийски продукти, както и налагането им на пазара. „Най-добрият начин да се установят отношения между нашата нация и американските потребители е чрез продуктите ни за износ“ — казва генералният мениджър на CENEM Мариана Сото.
Мястото на рекламната кампания не е избрано случайно. Космополитният мегаполис е отворен за новости и предизвикателства и по думите на търговския комисар на Чили Алехандро Серда е най-удачното място за показване на „доброто качество, технологии и иновативни продукти на чилийската опаковъчна промишленост“.
Кампанията Viva Chile включва поредица от дейности, свързани с насърчаване покупките на продукти на марката чрез организирани рекламни щандове, стикери и дисплеи.