Информацията за опаковането на стоките, тяхното движение, реализацията и екологичната им целесъобразност е така разпръсната и разпокъсана, че дори гениалните „търсачки“ ни насочват към десетки и стотици страници по конкретен проблем на опаковането. Следват часове пред екрана или печатната страница, докато възкликнем спонтанно „еврика“ или „язък за времето“.
Как да се съкрати ценното време за намиране на нужната информация? Решението е намерено – изградена е голяма специализирана инфобаза, подредена в основни дялове от тази сложна и многолика дейност. Намирането на нужната информация е бързо и лесно, но има нещо също тъй важно – от базата може да се извлича същественото и да се публикува в синтезиран, сигнален вид под формата на кратки тематични обзорни материали с висока концентрация на актуална информация.
Така се роди философията на новото по съдържание и стил списание ProPACK. Дори заглавието му е концентрирано – с един поглед става ясно, че представя есенцията на световния опит в опаковането, дизайна, печата, технологиите, а удобният формат дава богати възможности за разнообразно и привлекателно „разиграване“ на текстове, илюстрации, реклами, фирмени представяния и акценти във всеки отделен брой. Рубриките са „плаващи“ – появяват се, когато са актуални. Кратките тематични прегледи и обзори сигнализират за новите тенденции и постижения в света, без да ангажират със своето виждане източниците на първичната информация. Рекламите, експертните материали, фирмените представяния и съобщенията дават идея за сериозните развития в страната.
При интерес от по-детайлна и задълбочена информация читателите на списанието могат да заявяват разширени проучвания, адресирани до редакционния екип.
Така се постига динамика – бързо откриване на точната информация и нейното задълбочаване. За това помага високата концентрация на информация на малка площ, което пести времето и увеличава ползата на читателя.
Въз основа на тази философия редакционният екип състави пилотния брой на списание ProPACK.
В ProPACK производителите на стоки ще намерят партньори за опаковането на своята продукция. Достатъчно е и едните, и другите редовно да го ползват и да се представят на неговите страници.
Потребителите от огромния европейски пазар са жадни за качество, сигурност и удобство. Те искат и могат да ги получат под формата на оптимално опаковани качествени български стоки.
Екипът на ProPACK е убеден, че списанието ще заеме своето уникално място в новата рекламно-информационна среда и че фирмите ще съзрат престижа и ползата от представянето си в него.
Философията на ProPack

Още статии от същата категория
-
Автор: инж. Стефан Славчев
0 „Унипак“ АД на фона на ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Очаква се глобалните приходи в ... -
Автор: ProPack Magazine
0 За картонените кутии и PET ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Най-успешните марки в света за ... -
Автор: ProPack Magazine
0 Насоки и бъдеще на опаковането -
Автор: ProPack Magazine
0 Удобството за купувача ...