Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

Тенденции при опаковането на кафе и зърнени закуски



Макар че по отношение на рецикли­рането гъвкавите опаковки не мо­гат да се мерят със стъклените и картонените, те като че ли все по­вече се налагат на пазара. Дали това е необходимост, мода или комбина­ция от фактори, през последните го­дини производителите на нескафе също предпочитат гъвкавите пред изящните и красиви, но по-неудоб­ни за транспортиране стъклени опа­ковки. На практика една от първите (2009 г.) екологично произведени опа­ковки, тежаща с 97 на сто по-малко от стъклената, е тази на марката Kenco.

Анализатори на пазара за кафе по­сочват, че през изминалата 2010 г. гъвкавите опаковки (от алуминий и пластмаса) са били сред най-използва­ните за кафе на зърна и смляно кафе. Предвид високата цена на алумини­евите ламинати бъдещето на алуми­ния в тази категория обаче е доста несигурно.

По малко по-различен начин сто­ят нещата със зърнените закуски. Производителите на този вид хра­ни предпочитат кутиите заради по-добрите възможности за печат и оформление и съответно по-силно­то въздействие върху потребител­ската аудитория, както и заради га­рантираното запазване целостта на продуктите в тях. Преминаване­то към гъвкави опаковки би означава­ло инвестиции в нови машини, пък и става въпрос за наложени традиции в пазарна ниша, изграждана в продълже­ние на години.

 
23.10.2011.
Автор: ProPack Magazine
0 Коментари
Таг :

Тенденции в опаковането

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар